LÕUNA-EESTI LOODUS JA INTSIKURMU MUUSIKAFESTIVAL

Tere!

Augusti alguses leidis aset meie teine grupisõit. Seekord suutsime kokku kutsuda 18 inimest ja veel kaks kaamerameest kes jäädvustasid meie reisi. Ja kuna peale matka tuli veel üle elada Intsikurmu muusikafestival oli kaasas ka meie ustav 1989. aasta Volkswagen hüüdnimega Koletis. Ta pidas peaaegu terve reisi vastu kuni lõpuks 15 jalgratast kärus osutsid talle liiga raskeks ja ta veeres otse hooldusesse. Aga siiski tubli abimees!
See suvi planeerisime matka läbi Lõuna-Eesti, alustasime Viljandist ja suundusime läbi Rõuge Haanjasse sealt edasi Setomaale Obinitsasse ja lõpuks läbi Meenikunno raba jõudsime Põlvasse. Kogu matk kestis viis päeva ja sõitsime kokku umbes 270 km.
Kuna temperatuur oli stabiilselt üle 30 C siis otsustasime ööbida kodumajutstes ja motellides, sest õhtuti pidi olema õlle kõrvale saun ja kindlasti pesemisvõimalused. Lisaks aitasid meid kõik järved ja jõed tee peal kuhu sai ennast sisse kasta.

Meie lugu on kajastatud kaa septembrikuu Ma olen Jalgrattur ajakirjas! Loe täispikka artiklit sealt!

Samuti kajastas ka meie omad mulgi tüübid: VLND

Vilajndist alustasime esmaspäeva hommikul kui linn oli veel unine äsja lõppenud Folgist.

Esimesel päeval sõitsime Viljandi-Mustla-Tõrva-Greete Motell (Greete motell oli ka meie lemmik ööbimiskoht!

MartinKosseson-0673

MartinKosseson-0662

MartinKosseson-0822

Teisel päeval sõitsime Greete Motellist Sangaste lossi, Antslasse ja lõpetasime päeva Rõuge kõrval Kanarbiku turismitalus

MartinKosseson-0834

MartinKosseson-1970

MartinKosseson-1479

MartinKosseson-1489

Neljandal päeval läksime läbi Piusa koobaste Meenikunno rabasse ja ööbimisme veidi enne Põlvat,Saarjärve puhkekülas

MartinKosseson-2043

MartinKosseson-2079

MartinKosseson-1559

MartinKosseson-1574

MartinKosseson-1466

MartinKosseson-0757

MartinKosseson-0777

MartinKosseson-0782

Viimasel päeval teigme puhkepäeva ja Saarjärvelt Põlvasse jäi veel 10 viimast kilomeetrit mis muidugi tänu Lõuna-Eesti küngastele ei olnud just kõige kergemad. Intsikurmule jõudes polnud enam aega pildistada ja nautisime kaks päeva muusikat ja mõnusat seltskonda!

Aitäh kõigile kes aitasid sellele matkale kaasa!

Foto- ja videotiim : Martin Kosseson ja Rasmus Kosseson (www.kuva.ee)

Sõitjad: Kristjan Teener, Egert Ermel, Martin Jung, Enar Längolf, Ats Viira, Mesike Männik, Johanna Maria Tõugu, Oskar Veelmaa, Mari-Liis Seer, August Varustin, Mik Mäe, Grete Jakobson, Marie Johanson, Rita Mesi, Markku Mägi.

Korraldajad: Pats ja Immo (Bikepacking Estonia)

Ja muidugi Intsikurmu muusikafestival!! Aitäh, see oli kindlasti selle suve parim festar!

Meie marsruut on olemas ka GPSIS.COM

Reisist valmis ka lühike video. Enamasti pidime kuulama terve reisi Scootrit kuna mäed olid rasked ja veri pidi kiirelt ringi käima aga viimasel õhtul kergelt vintis peaga tuli välja siiski meie lemmiklaul mis ka on taustaks meie videol: